Repertoire

Het repertoire bestaat niet alleen uit gezellige Amsterdamse meezingers, maar ook  populaire delen uit musicals, evergreens, tango’s, walsen, marsen enz. Ook lichte klassieke stukken schuwen wij niet. Het liefst spelen we de muziek met zoveel mogelijk partijen.

Op het jaarfeest worden de resultaten waar wij het hele jaar op geoefend hebben, trots ten gehore gebracht!

Wij treden regelmatig op in seniorencentra en verzorgingshuizen om de mensen daar een gezellige middag of avond te bezorgen. Dit is gezien de enthousiaste reacties zeer dankbaar werk. Ook aan andere evenementen nemen wij deel, bijvoorbeeld kerstconcerten in de buurt en buitenoptreden bij het buurtfeest op het Sierplein in Slotervaart.

Fragmenten uit concerten van de orkesten, waarvan de meeste opgenomen en verzorgd zijn door onze huis filmer JOOP BONGERS, vindt u op ons youtube kanaal AAV Musica