good hits

Welkom op de website van de

Amsterdamse Accordeon Vereniging

Musica

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste drummer! Heb je zin om in één van onze orkesten mee te spelen, kom dan gerust op een woensdagavond langs om te luisteren.

Musica is 4 oktober 1973 opgericht en is een echte Amsterdamse accordeon vereniging, waar gezellig samenspelen net zo belangrijk is als mooie muziek ten gehore te brengen. Wij streven er naar om zoveel mogelijk verschillende soorten muziek in ons repertoire op te nemen, het liefst met zo veel mogelijk partijen.

Momenteel telt onze vereniging ongeveer 32 leden en bestaat uit 3 orkesten die alle drie geleid worden door onze dirigent Anita Pronk

Wij treden regelmatig op in seniorencentra en verzorgingshuizen om de mensen daar een gezellige middag of avond te bezorgen. Dit is gezien de enthousiaste reacties zeer dankbaar werk. Ook aan andere evenementen nemen wij deel, bijvoorbeeld kerstconcerten in de buurt en buitenoptreden bij het buurtfeest op het Sierplein in Slotervaart.

Ben je nog niet een geoefende speler: Bij Musica kun je ook les krijgen en er is ook een mogelijkheid om in het begin een accordeon te huren.

Kortom, kom gerust eens langs in ons eigen clubgebouw voor een proefles of om een repetitie mee te luisteren van een van onze 3 orkesten.

Voor “herintreders” is er dan ook de mogelijkheid om eens mee te spelen in een van de orkesten.

Klik hier voor onze privacy policy