good hits

Welkom op de website van de

Amsterdamse Accordeon Vereniging

Musica

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste bassist (accordeon, gitaar of contrabas)! Heb je zin om in één van onze orkesten mee te spelen, kom dan gerust op een woensdagavond langs om te luisteren.

Een nieuw optreden is gepland op 14 april 2024. Zie bijgaande folder.

De viering op 8 oktober 2023 van ons 50-jarig Jubileum concert in Theater De Meervaart was een groot succes. Als je de feestelijke avond nog eens wil meemaken kijk dan op ons youtube kanaal. !! Hier vind je ook een kleine samenvatting van ons optreden ter gelegenheid van de opening van het Sierplein op 14 oktober.

Musica is 4 oktober 1973 opgericht en is een echte Amsterdamse accordeon vereniging, waar gezellig samenspelen net zo belangrijk is als mooie muziek ten gehore te brengen. Wij streven er naar om zoveel mogelijk verschillende soorten muziek in ons repertoire op te nemen, het liefst met zo veel mogelijk partijen.

Momenteel telt onze vereniging 19 spelende leden en bestaat uit 3 orkesten die alle drie geleid worden door onze dirigent Anita Pronk

Wij treden regelmatig op in seniorencentra en verzorgingshuizen om de mensen daar een gezellige middag of avond te bezorgen. Dit is gezien de enthousiaste reacties zeer dankbaar werk. Ook aan andere evenementen nemen wij deel, bijvoorbeeld kerstconcerten in de buurt en buitenoptreden bij het buurtfeest op het Sierplein in Slotervaart.

De optredens van Musica, waaronder het Knaken festival op 29 januari 2023 en in de kerk "De Ark" op 9 oktober 2022, zijn te zien op ons youtube kanaal.

Ben je nog niet een geoefende speler: Bij Musica kun je ook les krijgen en er is ook een mogelijkheid om in het begin een accordeon te huren.

Kortom, kom gerust eens langs in ons eigen clubgebouw voor een proefles of om een repetitie mee te luisteren van een van onze 3 orkesten.

Voor “herintreders” is er dan ook de mogelijkheid om eens mee te spelen in een van de orkesten.

Klik hier voor onze privacy policy

_________________________________________________________________________________________________________________________

Kijk ook eens op onze facebook pagina.

Voor reparatie en onderhoud van uw accordeon kunt u terecht bij Mirjam Berendse. Contact via telefoon 020 6207552 of per e-mail mberendse@planet.nl

Zoekt u instrumenten? Kijk dan eens bij